01.08

Åhh, vilket kaos allting är just nu !

Mitt självförtroende har kraschat totalt, när jag inte längre klarar av att spela basket ( som är det ända där jag aldrig behöver bry mig om något annat i vanliga fall) då är något verkligen fel.
I vanliga fall när jag spelar kopplar jag bort allt, alla problem, alla läxor, verkigen allt !
Nu kan jag inte koppla bort någonting, hela tiden känner jag en känsla i bakhuvudet som säger att jag inte förtjänar att spela med de här tjejerna. Nu kan jag inte ens slappna av på ett träningsläger, utan måste åka hem.
Alla säger åt mig att jag är duktig, och min "tränare" har till och med sagt att om ja fortsätter utveckals så här som jag gjort den senaste tiden kommer jag utan problem att komma med i SM.
Men jag förstår de inte, kan inte fatta det! Hur kan någon säga så om mig ?!
Någonting måste ändras och det fort innan säsongen börjar på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0