efter en tyst morgon

Måndag påväg mot efter middag. Klockan e sådär runt 14.00 och jag gör inte någonting.
Har varit hemma hela dagen, pga av att jag e förkyld. När jag vaknade på mogronen idag kunde jag knappt prata, ringde direkt till min emma för att säga till henne att ja inte skulle komma. Först hörde hon inte att det var jag, fick knappt fram ett ord =P
Men nu är det som sagt efter middag och jag kan prata "nästan" normalt igen =)
Träning i senare vid 16.30 men kan tyvärr inte vara med. Får väll sitta och heja på de andra flickorna eller något istället !!

Igår var hela enheten inne i stan och vandrade runt. Det var såå kallt, alla frös så de skakade ungefär. Men ändå tvingade lärarna oss att "njuta " av den underbara utsikten från någon trappa vid sagerska huset bla. Om jag ska vara ärlig tror jag inte att det var någon som njöt snarare tvärt om.
För att det skulle gå snabbare blandade tyska, franska och några engelska elver oss till en enda stor grupp. Och myket riktigt gick det snabbare. Vi var klara först och fick därför åka hem tidigare än de andra.

Tillbringade sedan eftermiddagen och endel av kvällen med Johnny. Sedan var det dags att sova för att ha en chans att vakna i tid dagen efter. Om som ni nu märkt är jag trotts det hemma.
Annars har det inte hänt så mycket spännande på senaste tiden. Om det mot förmodan skulle hända något senare idag skrive jag det då =) ni behöver inte vara oroliga HAHA =D

ha det bra allihopa
// Irri 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0