Och så var helgen över

Aloha =)
Händelserik helg det har varit. I lördgas var jag först inne och shoppade i stan en stund. Sedan åkte jag till matchen.
Fett tråkig match det var alltså, vi vann skiit stort med 79-16 tror jag det var. Sedan var jag bara hemma hela kvällen och kollade på film med familjen. Vilket var ganska mysigt.

Idag har jag inte gjort så mycket på sjävla dagen. Men vid halv 5 tiden åkte vi till morfar och mormors gamla kompis som fyllde 80 år =) Grattis!
Det var ganska kul träffade några i min ålder som jag inte träffat på många många år. Sedan åkte jag direkt till matchen =)
Det var inte heller någon kul match kan jag säga. Har nog nästan aldrig varit så arg på en match i hela mitt liv. Men vi vann även denna som tur var. Vilket var väldigt skönt !! 6 raka nu , obesegrade iår =)

"Love isn't about finding the perfekt person. But learning to se an imperfekt person perfektly"

Ha det super allihopa
// Irrs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0