Snö till jul?

Och så var hela tisdagen över.
Tänkte att jag skulle berätta lite om min dag.
Dagen började med att jag plågsamt klev upp ur sängen klockan 07.00. Tittade ut och till min besvikelse var det fortfarande ingen snö. Skolan började klockan 08.30 med att vi skulle öva igenom våra redovisningar. Det vart mer prat än övande och slutade med att allas redovisningar var rätt kassa. Vi slutade klockan 12.00 istället för 14.10 som vi egentligen skulle slutat, vilket var väldigt skönt.
Jag och flickorna tog en snabbis ner till matsalen innan den stängde och åt jätte god  "tomtegröt" som jag kallar det =)
Kompisarna klagade väldigt mycket över det men jag förstår inte vad det är så fel med att säga så. De säger att man bara kan säga "tomtegröt" när det är jul men det är ju jul nu  =O
Så jag är lite förvirrad men det löser sig =P
Efter skolan gick jag i alla fall hem och vilad en stund och kollade på inspelningen ja gjort av "One Three Hill" ( Det är så bra, ett riktigt hett tips till alla som inte sett det. Det går på söndagar)
Efter det var det dags för träning precis som på alla tisdagar. Vi gör typ samma sak varje träning så det börja bli ganska enformigt nu. Men skönt att få springa av sig lite.
Funderar till och med på att gå ut och springa lite nu men jag har inte bestämmt mig ännu.

Det bästa av allt som hänt idag är att det har kommit SNÖÖÖÖÖ nu på kvällen!

Ha det super allihopa
// Irri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0