Welcome to the black parade

Nu var det äntligen fredag igen, eller igentlige lördag om man ska vara riktigt noga. Men det är inte jag idag =)
En ganska skön dag har det varit idag, det började med att vi började skolan kl 8, vilket kanske inte va så härlit men.
Efter skolan åkte jag med emma och isabelle till centrum och kollade runt lite. Fett kul att komma ut lite med dem. Det är de inte alltid man gör. Sen kom fam. Emma över och åt wok, dessa kvällar blir alltid sucseér. Härligt folk asså.
Emma stannade sedan kvar till 1 och vi sjöng och var glada, skiit kul kväll faktiskt. Men snart så måste jag sova om jag ska orka upp till, öppet hus på Jensen Norra (gymnasie). Morgon dagen är fullspäckad med massor av roliga saker. Så bäst att gå och sova i tid.

Sov gott allihopa och dröm bara massa söta drömmar =)

// Irri


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0