21:16

Äntligen Äntligen är det lov!
Gu så ja har längtat och nu är det äntligen här.

I lördags va jag och åkte skidor på kungsberget. Det var så roligt! Har inte träffat de två killar som va med på 2 år förutom på julafton. Det är väldigt synd, vi kom på att vi hade ganska mycket gemensamt. Alla 3 sportar, älskar att åka skidor/sowboard, lika lata och morgontrötta allihop och vi är väldigt lika som person (skrattar åt samma skämt, lyssnar på samma musik, kollar på samma filmer och mkt mkt mer)
När vi var små va vi väldigt bra vänner. Vi träffades inte så ofta men när vi gjorde det hade vi väldigt kul!
Jag har saknat det!

Imorron åker jag till london med min familj. Gu så kul det ska bli! ihi det var länge sen vi var borta alla 3 tillsammans.
Tror vi kanske kan behöva det. Jag och min mamma bråkar ganska mkt om små saker, sånt som igentligen inte betyder ett skit!
Jag vet inte varför igentligen. Det har varit ganska mkt på sista tiden med allt. Jag antar att ja tar ut det mesta över henne, vilket jag inte har någon rätt alls att göra om ja tänker efter.
Men det bara blir så kan inte hjälpa det.

Kommer sakna er alla så otroligt otroligt mkt medans jag är borta. Speciellt dig emma du betyder så mkt för mig vet inte vad ja skulle göra utan dig.

Puss gumman älskar dig du är min bästa vän och det kommer du alltid vara no matter what!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0