Kanske allt. Kanske inget.

Alla som skriver i sina bloggar har problem med nånting.
Jag har inga problem. Jag är helt normal om man nu kan säga så.
Okej, jag kanske har problem. Men ja vill inte erkänna de för mig själv.
Varför inte??
Jag vet inte. Men.....
Det e så mkt som händer just nu. Skolan, basketen, kompisar & andra.
Just nu fungerar ingenting.
I skolan är ja irriterad, gnällig & trött. Inte alls lika glad som jag var förut.
När ja spelar/tränar gör ja ingenting bra. Allt blir fel. Passarna flyger över sidolinjerna. Missar enkla layups.
Mot kompisarna är ja inte alls som för känns de som. När folk berättar nånting låter ja helt ointresserad lr bara "mm" ar som svar.
Och allt annat! Jag vet inte vad.. Har så mkt att tänka på just nu. Angående allt.

Kanske är det såhär det är att bli tonåring. Vad vet jag? Har aldrig blivit det förut.
Och de vuxna är de ingen ide att prata med de fattar ändå inte vad man menar. Lr?
det kanske bara är så det känns. Kanske de igentligen förstår men bara är dåliga på att visa vad de känner/tycker precis som jag.
lr har jag helt fel nu??
Gu va mkt ja frågar nu. Men vad ska ja göra jag vill ha svar. Om det är de ända sättet ja kan få de på så gör ja så.

Nu när jag skriver så låter det som att hela mitt liv e skit. Men så är det absolut inte. Är inte så bra på att ta fram det possetiva bara. Iaf när jag känner mig nere och irriterad. Och det ända jag vill är att gå och lägga mig och sova tills det blir sommar.
Då kanske allt blir så mkt bättre?
Men vad vet ja??
Kanske är allt precis som förut. Bara att jag är lite mer utvilad!
Men det lär vi aldrig få svar på så varför undra.

Kommentarer
Postat av: Crille

Intressant! Jag kunde faktiskt inte sluta läsa detta inlägg. Detta va djupt och intressant, inspirerande till att skriva något eget sådant djupt. Jag är mållös egentligen!

Excellent! =)

2009-09-09 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0