som vanligt

Jasså då var det dax att gå till skolan IGEN !
Hur hinner jag med allt det jag gör på helgerna på BARA 2 dagar? Det är helt sjukt !
Helgerna borde åtminstonde vara 3-4 dagar inte bara 2 ! Helt sjukt !
Gu va ja säger helt sjukt hela tiden.
Men men iaf.

Jag är faan mer utvilad efter en hel vecka i skolan än jag är efter en helg =P
På helgerna ska man hinna med så mkt. Träffa kompisar, shoppa, spela matcher, träffa släkten/familjen, bara ta det lungt och vila och sen så räknar lärarna med att man ska hinna göra lite läxor oxå !

Men snart är det sportlov! YEEEJ va kul och skönt det ska bli !!
På lördag ska jag åka skidor med två kompisar och kanske min faster =D lääängtar som fan.
Sen på Måndag åker jag till LONDON i 5 dagar med familjen. ska SHOPPA en massa hade jag tänkt  =D hihi

Men nu så ska jag ta och fixa iordning massa saker tills imorrn då det är skola igen =(

NI får la ha de så bra <3
Heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0