utan er inget mig.

Om jag tänker efter har jag nog det ganska bra. Om man gemför med andra tonåringar.
Visst ja har inte ett perfekt utseende ( långt långt ifrån). Och jag är inte nöjd med det heller men vad ska jag göra.

Men det är inget ja kan ändra så speciellt mycket på.  Jag är som jag är. Du får gilla mig om du vill eller hata mig. Det är helt och hållet upp till dig.
Mina vänner gillar mig och det är det som är huvudsaken. För vad skulle ja göra utan de??
De betyder så otroligt mycket för mig.  Jag ska försöka vara snällare mot er och ni vet att ja inte menar illa när ja ibland låter sur mot er.
För det är absolut inte meningen. Men jag som alla andra kan väll ha de jobbit ibland utan att någonting verkligen hänt.
Utan mina vänner skulle jag inte vara mkt.  Jag skulle inte vara glad, jag skulle inte vara den jag är, jag skulle inte vara någonting alls om ja tänker efter.
Det är ni som får mina dagar att gå, fast de är jobbiga och det ända jag vill är att gå hem och sova för alltid så får ni mig att skratta bort mina "problem".
Tack för att ni är ni. Ni är verkligen mina vänner. Vad skulle ja göra utan er??
Utan er är det inget mig!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0