13:58

Ja, så va man hemma igen! Och imorron börjar skolan SUCK kan ju inte direkt påstå att jag har saknat det. Bara alla kompisarna.
Men så börjar ju träningarna igen. Det känns väldigt skönt har saknat att inte träna. Sist ja träna va förra fredan och de känns som en evighet! Ja tror nästan ja e beroende av att träna. När ja inte gör de känns de så tomt. Man vet inte vad man ska göra.

Jag satt och prata med min kompis mamma igår. Det va väldigt skönt. Jag har ett problem, det är att ja e uttagen till att träna med all star laget. Det är jätte kul att ha blivit uttagen de e som ett bevis på att ja e duktig och ja behövde den bekräftelsen för att ja skulle börja kämpa ännu mer.
Men jag gillar inte att träna med det laget av många olika anledningar ska inte gå in på vilka men de många.
Men min kompis mamma förklarade igår för mig att ja har en plats i det laget ja förtjänar att vara där, jag är tillräckligt duktig, och ja har förtjänat den platsen länge innan ja fick den. Bara att höra nån annan säga de istället för min mamma betyder mkt och de gör att ja förstår lite bättre att ja e duktig.
Jag har nu bestämmt att ja ska träna nåra ggr me de sen ska ja bestämma om ja verkligen vill fortsätta.

Annars är allt bra !
Och nu e de bestämmt att vi ska åka ner till gbg basket festival och spela den ! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN va ja längtar. så roligt. Förra året gick de skit bra för oss då vi kom 5.a riktigt bra faktiskt.


Men nu ska ja åka och köpa jeans puss hej (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0