21:20

Ja så va det tillbaka till skolan igen. Fast nu med 2 veckors projekt och det i sin tur betyder inga läxor. Faan va skönt. Men det e väll iof det ända posetiva med projekt + att man får bossa lite med 7.orna.

Det kanske e värt att nämna att vi hade match i helgen igen =D efter typ 2 veckor utan matcher. det va jävligt kul faktiskt. Vi vann över ett av de bästa lagen i vår grupp med 7 poäng vilket var jävligt skönt ! Det känns alltid bra att inleda en ny serie med en vinst.
- Fast man var ju lite ring rostig hade inte tränat på 1 vecka =/ varit sjuk och legat hemma och mått dåligt. Men nu känns det mkt mkt bättre och jag e tbx på träningarna =D

Jag vet inte om ja har så mkt mer att skriva just nu. Så jag kommer väll tillbaka och skriver det om jag kommer på vad det är ;D

NI får la ha de se bra <3
puss å kram allihopa
susseligutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0