21:25

Ja så nu sitter jag här igen,
men vad ska man göra, inget roligt på tv, inga kompisar e online på msn & ingen rolig att prata med i tel för de e typ hos sina kompisar lr upptagna =/
Istället sitter jag här och trallar lite för mig själv & skriver inte för att ja vet om de ens e nån som läser men kul ändå.


Skolan flyter på, vi har projekt som du/ni säkert hört (för ja tror ja nämde det igår) hur som helst så går de ganska bra för min grupp, jag är inte den som brukar ta insiativ och säga åt alla va de ska göra, men i den här gruppen e de ja som får ta det ansvaret och det fungerar bra vi har gjort det vi ska och lite mer =D

Idag hade vi träning det var jävligt kul fast det gick åt helvete, man kände sig lite ringrostig eftersom ja inte tränade nånting på hela förra veckan. Men det gick bättre än va ja trodde.
Skotten e lite CP men de går att fixa. Ja vet ju hur man ska skjuta men jag gör inte så, det e bara de som e problemet.
Inga matcher nu i helgen men nästa helg har vi 2 st, det kommer bli tufft men om vi bara kämpar på ska vi nog kunna vinna. Vi ska spela mot duvbo (som vi aldrig vunnit över) & Alvik Gul (som förlorade mot duvbo med 70 poäng)

Ja tror inte jag har något mer att raportera, vi får la se om ja skriver imorrn de beror på om det inte finns något annat roligt att göra =D

Annars ha de bra allesammans
sov gott och dröm söta drömmar
Puss & Kram <3

Irri




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0