21:53

Ja då var det kväll igen och jag är för trött för att orka gör någonting. Därför sätter jag mig här och skriver en stund.
Ja, då ska vi se vad ja kan ha för kul att berätta idag da som ja inte redan gjort. Hmm...

Idag slutade vi kl 13.20. Det var så jävla skönt! Först satt jag hemma några timmar utan att komma på något kul att göra så då bestämde jag mig för att åka in till v-by en stund och kolla om ja hitta nått kul.
Och det gjorde jag =D Jag köpte 2 st linnen, en annan tröja, ett skärp, nagellack, smink & sminkborttagning.
Och ja aysegul jag ska säga det nu =D Haha Jag är bortskämd, men det måste man ju oxå få vara lr hur!


Imorgon är det tillbaka till skolan igen =/ suck

Nu ska jag fixa iordning lite saker till imorrn och kanske läsa lite.
Vi får la se om vi hörs imorrn.

Puss & Kram
Sov Gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0