21:55

Kväll igen... och nu sitter jag här som vanligt. Jag har suttit här och väldigt mkt den här veckan. Jag har nemligen inte haft några läxor att begrava mig i hela kvällarna. Vilket iof är väldigt skönt.

NU börjar det äntligen bli vår! Faan va skönt asså. Emma och ja gick till kiosken vid skolan idag i bara tröja, och man frös inte ens =D
Men bara för att ja säger så här så kommer det säkert börjar snöa lr nått imorron. Men det hoppas jag verkligen inte.

Yees imorron är det fredag! Och det är dax för träning igen =D Träningarna är typ höjdpunkterna på mina veckor och så klart helgerna,

Idag har jag verkligen ingenting att säga tror jag =/ satte mig mest här för att ja inte hade så mkt att göra. Förutom att fixa min ipod som ja håller på med.
Så vi hörs kanske imorron.

Puss Puss
Sov Gott
Dröm söta drömmar
// Irri

Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0