22:35

De e konstigt att allt kan ändras så fort. Alldeles nyss va jag jätte glad, nu känner jag mig alldeles deppig. Tänk att massa småsaker kan få en att känna sig så lessen.
Det hände så mkt bra idag men en liten sak kan få mig att inte känna den glädjen ja nyss kände.

Jag var så glad för att:
- vi skulle fira att mamma och pappa varit tsm i 20 år
- jag hade fått mina PODB , och ja har höjt mitt betyg i nästan alla ämnen.
- Det var en sån skön känsla efter träningen. Att man verkligen tagit sig igenom den fast den va tuff.


Jag har inte visat vem jag verkligen är för nästan någon, jag har många jag kan prata med men ja gör det inte av nån anledning. Kan inte göra det bara känns inte rätt. Alla säger att de e bra att prata om saker men ja gillar inte att prata om sånt som verkligen verkligen gör mig ledsen


Men sen finns det vissa människor som verkligen kan få mig glad igen. Som får mig att sluta tänka på sånt. De e mina vänner (L) ni betyder otroligt mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0