Att gå e min nya passion, iaf för idag...

Söndag kväll, eller tidig kväll lättare sagt. Guu va bra de känns att inte behöva gå till skolan imorron utan att få vara hemma istället. Det blir lixom en extra helg direkt efter att den riktiga helgen precis är slut, en dubbel helg.
Nu är det i alla fall kväll och jag är riktigt seg skulle man kunna säga, eller jag är inte så trött men känner inte för att göra något spciellt utan bara va hemma med familjen och ta det lugnt, kolla på en film eller något i den stilen. Skulle eventuellt träffat flickorna nu på kvällen men tror jag står över det faktiskt, och bara sitter hemma. Har bestämmt mig för att jag ska plocka undan på mitt rum, bädda rent, tända massa ljus och sedan lägga mig i sängen och kolla på en riktigt bra film! Åh va skönt det låter.
Men först ska jag ut och gå med pappa om ungefär 45 minuter, känner verkligen för att ta en promenad så man blir lite trött efteråt men endå känner att man rört på sig lite.

Ojj nu har jag ju börjat på dagen i fel ordning så fortsätter väll så. Det här är min dag baklänges...

Alldeles nyss åt jag middag med mamma och pappa, det var riktigt gott och mysigt. Innan det hade jag precis kommit hem från min nästan hel dag på stan med Morgan. Riktigt trevligt faktiskt, det var kul att träffas och vi gick runt och tittade och snackade hela dan bara. Hade riktigt flyt med bussen och tåget både hem och dit faktiskt vilket var väldig tur va inte sådär jätte sugen på att stå och vänta på bussen i 30 minuter faktiskt.
Innan jag åkte iväg till stan tog jag en snabb dusch och gjorde mig iordning snabbt för att hinna med bussen in, jag kollade även klart på filmen jag somnade till igår kväll. "Beck, Advokaten" Närmare bestämmt. Nu har jag sett alla Beck filmer som kommit ut =) Och jag gillar allihopa!
Vaknade gjorde jag först vid halv 12 idag faktiskt. Riktigt skönt att få sova ut länge!

Ja det där va väll ungefär hela min dag från slut till början, hoppas ni förstår någonting... Men nu måste jag gå och byta om och sedan e jag redo för min promenad...
Ha det bra allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0