Blandade känslor

Söndag, och som jag säkert sagt många gånger förut, helgerna går alldeles för fort. Den här helgen har det faktiskt inte hänt så mycket har tagit det rätt lugnt och bara varit med kompisarna och familjen. Idag drog vi iväg till Stadshagen jag, Emma och Jasmine för att kolla på Maximes match. Självklart missade vi bussarna påvägen dit och blev sena men missade inte så mycket i alla fall 30 min skulle ja gissa på ungefär. Det är ju jätte jobbigt nu på helgerna när bussarna bara går 2 gånger i timmen, missar man den så är det lixom kört.
Vi kom i alla fall i tid till att se honom bli utvisad SUUUCK =P Men det var en bra match endå, kul att kolla på. Sedan skulle man ju bara pallra sig hem efteråt för att åka med familjen och moster till farmor. Det har nämligen blivit dags att börja planera begravningen och allt sånt där nu, självklart vill jag vara med fast jag tycker att det är svårt.
Ska inte göra samma misstag som jag gjorde förra gången någont sånt här inträffade det lovar jag! Så vi tillbringade hela kvällen och eftermiddagen där det var mysigt att bara vara vi och guuu vad jag har saknat farmor mycket... men det är så långt att åka själv så det går inte riktigt, måste vänta på att föräldrarna har tid.

Imorron är det skola igen men som tur är ska vi bara vara i skolan halva dan och det är efter lunch. Resten av dagen ska vi va inne i stan på stadsteatern och kolla någonting för vi ska spela upp våran teater där sedan mer i slutet av terminen. Så vi får väll hoppas att den blir bra....
Men nu ska jag gå och vara lite social med mina vänner på msn. Vi hörs imorron allihopa!
Ha det toppen
// erika <3

Kommentarer
Postat av: em

har du en moster? coolt..
Och den där stadsresan blev jue till en katastrof. hahahah :D
<3<3<33

2007-04-24 @ 22:49:19
URL: http://laprincesaa.blog.se
Postat av: em

har du en moster? coolt..
Och den där stadsresan blev jue till en katastrof. hahahah :D
<3<3<33

2007-04-24 @ 22:49:55
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: Irrs

Haha neej ja har ju ingen moster de vet du(A) råkade visst skriva fel menade faster:P
Ja det kan man ju verkligen säga asså!!! :D

2007-04-24 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0