Hennes hår är slickat! Men vad ska jag göra då...!?

Tonight's the night you gonna make me happy... Tonight we put all the things aside (8) Vet inte varför men kände bara för å sjunga lite på den, men tyvärr så kunde jag inte så mycket mer.

Idag har jag varit och shoppat i kista med min kära mor. Gu va länge sen de va ja verkligen tittade i affärer här, hitta massa fina grejer oxå! Är riktigt nöjd med det mesta faktiskt. Fam lund eller lättare sagt Tobbe och Emma kom hit och åt middag, vi grillade. Första gången i år faktiskt, och riktigt gott blev det.
Efter det bar det av till Jasmine för att träffa henne och Isabelle som självklart hade väntat på oss i evigheter typ eftersom de tog så lång tid för oss att äta, haha sry tjejer.

Så imorron ska vi iväg och kolla på Maximes match i Statshagen klockan 11 =) Spännande jue... Och efter det bär det av till bålsta för att träffa farmor och resten av släkten. Vi får väll se hur det blir, lite spännt gissar jag på =/

Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka gå upp imorron bittie!
Sov gott alla, och ha det toppen!
// Erika <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0