Jag tar väll min lotion och går

 Torsdag, snart är veckan slut!
Idag började vi tyvärr redan klockan åtta vilket var alldeles förtidigt men dagen gick hyfsat fort endå. Lunchrasten spenderade vi sittande ut i solen, guu va varmt det var närmare 25 grader hörde jag någon säga. Skolan slutade och det bar av hemmåt för att förbereda sig inför träningen, Jippie! Kände verkligen för att träna idag, att bli riktigt trött. Och det blev man fysa i istortsätt 1tim och 15min tog ut sin rätt men hade gärna fortsatt kanske 30 min till.

Åh vet ni vad som hade hänt upptäckte jag i början av träningen?
Jag hade med min "min" (lättare sagt mammas) hudlotion till träningen för att jag blir så himla torr om bena nu när vi varit bortresta och man vill ju få solbrännan att stanna kvar så länge som möjligt. Så jag tänkte, jag men jag tar med mig den dit så kan jag sätta innan träningen börjar. Men när jag skulle ta upp den ur väskan upptäckte jag att locket hade gått upp så de va lotion på alla mina saker =/ !! Inklusive emmas tröja (A) sorry hun.
Så i guess átt det bara är att tvätta väskan nu, suck.

Ingen cup för oss på valborg istället blir det ut med flickorna och förhoppningsvis lite mer folk och ha kul. Och det tackar jag inte nej till, inte varit på en såndär majbrasa? på 3 eller 4 år tror jag. Så de ska bli ganska mysigt faktiskt.

Men nu måste jag gå och duscha,
Vi hörs imorron allihopa.
Ha det toppen!!
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0