One happy island

Jag kör på samma rubrik igen. För det var det verkligen!
Bara av att gå ut från flygplatsen och se alltihopa gjorde att jag inte kunde sluta le, haha det är sant faktiskt. Och värmen på dagarna gjorde det ju inte precis sämre... =) Nej jag ska inte gå in på för mycket detaljer för de kommer tråka ut er, utan jag säger bara att jag hade väldigt skönt och kul.

Så nu är man hemma här igen och självklart så är det kallt och tom regnigt =/ Det var ju inte riktigt vad man hade hoppats på faktiskt... Men det är smällar man får ta gissar jag på.
Nog om det...

Igår hade vi skol"bal" eller dans eller vad man nu vill kalla det. I alla fall så var den i blå hallen och det var rätt mycket folk faktiskt. Ja skulle gissa på typ 7 skolor typ. Det var roligt och mycket dansande blev det av. Inte bara med kompisarna utan folk från andra skolor man inte träffat förut också. Kan säga att när kvällen var slut hade de flesta onda fötter, värkande ben och var väldigt trötta! Märktes ganska tydligt idag i skolan att det hade hänt någonting dagen innan, alla 9.or gick runt som i koma och det såg ut som de inte hade sovit på flera dagar. Men det är så det ska va i guess...

Nu har jag inte så mycket mer att säga faktiskt så det är väl ganska dags att sluta och gå och lägga sig och kolla på greys anatomy eller nått gissar jag på...
Men ha det bra allihopa
// Erika

Kommentarer
Postat av: emma

du är ju inte lite brun direkt, gaash så vill jag vara! :D

2007-04-20 @ 19:40:18
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Irri

haha.. åk dit i 2 veckor så e de fixat och klart;)

2007-04-22 @ 01:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0