Pajala <3

Jag funderade länge på om jag verkligen skulle orka blogga nu, och ni ser ju hur det blev. VI får väll se hur mycket jag orkar skriva annars skriver jag mer imorron.

Idag började vi klockan 08.15 med sista delen av Nationella proven i matten, tyvärr känns de inte som att de gick sådär jätte bra. Man skulle ju inte kunna se ön från tornet enligt min uträkning, men om man kollade på alla andras kunde man se ön tydligen. Så aah känns väll som att jag har ganska fel bara där. Vi får väll se hur det går.
På idrotten hade vi hjärt och lung-räddning idag, måste medge att ja tyckte det va ganska äckligt att blåsa i munnen på de där plastdockorna! Men jag gjorde det i alla fall och det va rätt så kul när man väl gjort det, faktiskt. Sedan va skolan slut för dagen, men dock alldeles för sent, klockan 15 sist av alla i hela skolan till och med städarna har gått hem.

Då var det dags att åka in till Stan för att hitta något kul till emma i födelsedagspresent. Hittade lite grejor som jag visste att hon ville ha så tänkte att det var säkrast att ta de. Hoppas hon gillade de också som hon sa. Jag skulle vara hos Emma kvart i 6 för att slippa komma när hela hennes släkt kom, men självklart blir jag alltid sen när jag ska passa tider så var där närmare 6- fem över 6 nån gång, Maxime var också redan där då så vi satte oss alla ner och väntade på att resten av släkten skulle komma, hihi.
Väldigt god mat, tårta, godis och en film senare var det dags att gå hem för min del. Klockan var då närmare halv 1 och det började kännas att jag gått upp halv 7 imorrse.

Så nu är klockan kvart över 1 och jag är verkligen trött. Ska gå och lägga mig vilken sekund som helst nu så,
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0