Sommar på G!

Ja kanske var lite mer rätt att säga, nu är det fan snart sommar! Idag var det riktigt varmt vid lunch, hade mina svarta jeans på mig när vi satt ut och det brände verkligen på bena. Va glad man blir asså, finns det något härligare i Sverige än sommaren.  Men man kanske inte ska ta ut  "händelserna" i förskott, det är ju endå bara den 25 April ännu. I alla fall...

Dagen började med att vi hade sovmorron till klockan 10, guu va skönt det var att sova ut lite för en gångs skull, vi hade bara läsning och idrott innan lunchen och sen svenska efter så dagen har gått riktigt fort. Efter skolan skulle vi hem till Jasmine för att kolla på hennes nya och otroligt söta kattunge, Misty. Jag skulle inte tacka nej till en sån =)
Sedan bar det av hem till oss (som vanligt, känns de som =P) och vi satte oss i solen på baksidan för att plugga lite, åh visst tro det eller ej med det blev faktiskt lite plugg av. Sen ska man ju såklart ha middag också så de fick de bli innan vi åkte vidare till vällingby hallen för att kolla på Ayseguls match. Och Aysegul tidsoptimist som hon är haha, sa fel på tiden så den skulle börja kvart över åtta och inte halv sju. Istället kollade vi på matchen innan hennes och får höra resultatet imorron.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mera haha,, gör det imorron eller på fredag istället.
Ha de toppen
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0