Vår påväg igen kanske?

Dagen började kanske inte så bra, var riktigt sänkt ända fram tills efter lunch faktiskt. Men har inte en aning om varför :S Dålig början i guess. Men till det viktiga.
Emma fyller ju år idag!! GRATTIS gumman, tyvärr så kunde du inte få din present nu men har inte riktigt funnits tid till det de vet du. Men blommorna var väll iaf fina?

Tyvärr så gick du hem redan första lektionen i skolan så det var lite tomt måste jag säga, jag och isabelle fick sitta där och snacka skit för oss själva men Aysegul och Jessica kom lite då och då. Efter lunchen hade vi matte och jag fick göra muntliga nationella, guuuu va nervös jag var. Men det kändes ganska bra efteråt så vi får hoppas att resultatet också blir det. Självklart hade vi nåra fler lektioner men orkar inte gå igenom alla så de där får räcka.

Halv fem började sedan träningen, inte direkt så att man var i topp form. Har inte tränat på tre veckor eller något sånt tror jag. Antagligen lär det kännas lite i kroppen men OSCH så skönt och kul! Längtar nått så grymt tills på trosdag =D

Efter träningen var det bara direkt hem i den varma vårsolen och sätta sig och plugga. Det var verkligen varmt när vi åkte hem, på bussen trodde jag att ja skulle svimma av värmen nästan. Okej ska inte överdriva men det var riktigt varmt. Väl hemma vart det faktiskt väldigt mycket pluggande av, nu är hela tyskan tills på torsdag klar och så även engelskan. Kvar är bara fysikprovet imorron och kanske måste plugga lite på matte problemlösningar till nationella C-delen i matte på trosdag eller fredag. Men det ska nog gå bra får vi hoppas.
Fasten jag skulle kunna tänka mig att göra mycket roligare saker än att sitta inne och plugga när det är varmt ute.

På kvällen sen gick jag över till emma med blommorna och "tårtan" som ni inte hade =D Haha vilka miner alla hade när jag kom där med en tårta, men god var den haha. En del av "semester-gänget" var där så vi kollade på massa underbara bilder haha, tyvärr var de flesta underbart roliga och inte fina men det är kanske det som är tjusningen!

NU har jag ont i huvet så det får räcka för idag vi hörs väll imorron eller i övermorron.
Ha det toppen
Pussar och Kramar
// Erika

Kommentarer
Postat av: emma

DET VAR 21 GRADER I SKUGGAN IDAG :O soommar fan! :D

2007-04-25 @ 20:15:30
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0