Är underbar och kommer att vara länge till...

Det är verkligen det han är, James Morrison helt underbart bra låtar. Man blir bara så glad när man hör de. Inte glad på ett glatt sätt så man skrattar utan mer för att de e så bra, eller vad man ska säga. Det där lät lite konstigt men ni som känner mig bra förstår vad jag menar, hoppas jag ! =)
Bara för sakens skulle ska jag prata på lite mer om honom tänkte jag, i alla fall berätta det lilla jag vet. Det var någon som berättade att han tydligen hade "haft sönder" sina stämband och att det var därför han lät just som han gjorde. Ganska häftigt om man tänker efter, att dina stämband är helt trasiga men ändå kan du låta så grymt bra... Det var nästan så att jag funderade på att på något sätt göra så att mina gick sönder och också få sån där röst. Men det var ganska många som inte tyckte det var någon bra ide så jag gav upp det alternativet.
Istället fortsatte jag att sjunga lika illa som jag gör bara för att det är så fruktansvärt kul! Vet inte riktigt varför men varje gång jag hör en låt som jag kan så sjunger jag med. Spelar ingen roll om jag är hemma, med kompisar, på tunnelbanan (inte när jag är ensam så klart) eller i affärer. Kanske borde sluta för omgivningens skull, men nej det skulle inte vara lika roligt.
Fick hela James Morrisons senaste (tror jag det var) skiva av Oscar, helt underbart bra kan jag säga att den är. Oscar måste nog har nästa precis lika bra musiksmak som mig, haha. I alla fall när det gäller den och Michael Jackson och Jackson five låtarna han skickade idag, så grymt söta Rocking Robin låten var. Det säger jag bara så att ni vet.

Nu är alla nog rätt trötta på att läsa om James (låter som man e typ casual med varandra när man säger så, så jag kör på James, haha) och mina sångvanor så nu får det vara nog för idag.
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

"Senaste" skiva? Han har bara släppt en! :O Kom igen ;) <3

2007-08-25 @ 23:00:24
Postat av: Erika

hur skulle jag kunna veta, haha. Jag leker bara duktig de borde du veta:P

2007-08-26 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0