Back to basics

Jag är trött trött trött efter en vecka i skolan som ändå inte har varit så speciellt ansträngande, men det kanske är hela grejen att komma tillbaka in i skol"rytmen" igen och vänja sig vid att faktiskt ha det såhär. Men nu är det trotts allt helg och jag ska bara göra massa roliga saker! Men först och främst ska jag säga att denna kväll har varit fantastiskt skön och rolig! Vi träffades delar av "gänget" vi va i sjuan och det var jätte roligt som "gamla goda tiden". Fast vi inte blivit mycket äldre eller mognare. Hyrde en film och köpte massa chips och godis och sånt onyttigt ni vet... haha. Innan vi åkte hem till Isabelle för att bara ta det lugnt och kolla på denna fantastiska film vi lyckats hitta. Silent Noise (ursäkta min stavning) hette filmen och var så dålig att den faktiskt blev bra. Det skulle vara en skräckfilm och Ja, den var läskig. Men man kunde ändå inte låta bli att skratta för det såg så sjukt komiskt ut. Tro det eller ej men jag rekomenderar den faktiskt, om ni är flera stycken som ska titta inte bara en eller två personer. Då är det nog ingen höjdare. Tyvärr kan jag inte ge er någon sån där garanti Om du inte är nöjd! Får du pengarna tillbaka. Så ni får helt enkelt lita på mig =)

Nu väntar tv ett tag innan jag förmodligen somnar i soffan.
Ha det underbart så hörs vi imorron
Erika <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah snygg bild på jessica :D

2007-09-02 @ 15:36:41
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

hahaha visst:P

2007-09-02 @ 16:47:33
Postat av: jasmine

den hette silent screan, retard <3

2007-09-04 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0