Det nya kubb är här,..

Nu ska man inte längre kasta på längden utan nu går det uppåt, haha. Leken börjar med att ett föremål av något slag kastas upp så att det fastnar i ett träd, sedan hämtar du dina med spelare och kubbpinnarna och sen är det bara att börja. Följande gäller, du ska kasta upp kubbpinnarna i trädet så att de lyckas slå ner föremålet som fastnat. Försten att få ner allt som fastnat i trädet (inklusive kubbpinnarna som garanterat kommer fastna där under lekens gång) vinner!

Haha, okej det kanske inte är en riktigt lek men det är jävligt roligt. Har till och med gjort det ett tag nu på förmiddagen, tyvärr har jag aldrig varit speciellt bra i kastlekar så detta var kanske inte riktigt till min fördel. Men men som sagt man kan ju inte vara bra på allt. =)

Annars då? Hur är det med er alla? Saknar ni mig allt för mycket? Om jag ska vara ärlig så hoppas jag på ett sätt att  ni gör det, för då betyder det att ni tycker om mig och det hoppas jag att ni gör. Hihi bara så att ni vet saknar jag er också, de flesta av er ; )
Till min lycka är vädret här uppe rätt bra, i alla fall de senaste dagarna solen har tittat fram några timmar och och även regnet lite då och då. Fast idag har vi lyckats klara oss ifrån det, än så länge har bara solen gjort oss sällskap. Nu står Viktor här vid min sida och hoppar av otålighet jag måste tydligen följa med ner och fiska lite. Första gången iår i så fall, fiskandet har jag lyckats hålla mig undan hittills, haha. Men någon dag ska jag lyckas fixa fram den där jätte fisken, så att alla får se att jag verkligen är duktig på att fiska, haha. (a) 

Men nu ska jag sluta svammla, ha det underbart allihopa!
Jag förväntar mig minst lika många kommentarer som på förra inlägget =)
Erika <3 

Kommentarer
Postat av: Oscar

Irri,du får gärna tycka illa om mig nu,(men det vet jag att du inte gör;)), men är inte basket en kastlek? (A) Och vem har sagt att hon är grym på det? :p anyway- simma lugnt! (Och det där var INTE en kommentar om hur du gör när du fiskar! Hehe...

2007-08-04 @ 23:32:48
Postat av: NiklasBB

Du svammlar juh verkligen inte =) Där har du helt helt fel lilla söta du...ha en bra dag förresten

2007-08-05 @ 13:52:46
URL: http://Niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

Oscar ja sa aldrig att jag va bra på å att skjuta hahaha:P
Joo Niklas ibland känns det faktiskt somatt ja svammlar även fast jag kanske inte gör det:P

2007-08-08 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0