En riktig skejtare ; )

Idag har det varit ett rätt härlig dag faktiskt, om man bortser ifrån att väckarklockan ringde klockan 07:40 på morgonen. Men Engelska testet i skolan blev instället så hela dagen blev framskjuten över en timme detta betydde till klass E1A.s glädje att vi skulle sluta ungefär vid halv 12.
Det märks att alla börjar "lära känna" varandra lite bättre nu (om man kan kalla det så efter bara 1 dag) och man pratar faktiskt lite mer med andra än just de man kännde från början.

Eftermiddagen/Kvällen spenderades med vännerna, och det blev en riktigt rolig stund med Johnny, Emma och Jasmine. Där vi "skejtade", eldade löv, åt jordgubbar och drack oboy. Haha. Nu väntar en varm dusch, och sedan en bäddad säng (om jag orkar bädda den innan). Efter det ska jag sooova så gott som jag aldrig har. För just nu är jag helt slut kan jag säga er.


Känns lite tråkigt att inte ha med några bilder i ett inlägg. Blir bara massa text annars och det måste ju vara lite tråkigt att läsa eller? En bild lättar upp texten och gör den lite luftigare, om man nu ska låta duktig, haha.
Som sagt jag jobbar på min layout, så vad säger ni hurrni? Fler bilder i inläggen? Men inte för många bilder... för då blir det bara bilder och ingen text plus att det ser helt konstigt ut... Ojj det här var svårare än jag hade tänkt mig faktiskt.

Nej nu blir det för mkt för mig, måste springa in i duschen. Önska mig lycka till så jag inte halkar.
Ha det underbart i den sista värmen för året, =)
Erika <3


Kommentarer
Postat av: AndersHopparnBlomkvist

Ditt leende och ansikte Erika :) (L)

2007-11-15 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0