Erika Steen goes Emma Green

Det har verkligen kännts som en riktig höst dag idag, hela dagen har jag kännt för att ligga i sängen, tända massa ljus och bara titta på filmer. Tyvärr är det ju inte lika kul att ligga helt ensam, man vill gärna ha någon att mysa med. Men jag hade varken det ena eller det andra så det gick ganska jämnt ut.

Det var tänkt att efter skolan skulle jag möta upp med Ville och vi skulle ha en skön eftermidda ute tillsammans men tyvärr var inte vädret på vår sida och det regnade när jag väl slutade så bestämmde vi att ta det en annan dag. Så då har man något att se fram emot. Hamnade istället på IKEA med mamma, haha. Och det är bevisat!! Man kan inte gå in på IKEA utan att köpa något. Det var bestämmt att vi bara skulle köpa en lampskärm, men jag kom därifrån med en ny byrå, massa ljus, kuddfodral och annat liknande. Nu ska mitt rum få en ännu mer indisk/orientalisk tuch hade jag tänkt. Såhär inför hösten vill jag gärna ha det lite extra mysigt så man inte känner sig så frusen och ensam.

Juste måste bara berätta vad som hände när vi var där, en man stog och tittade skit mycket när jag gick förbi så jag reagerade som man alltid gör: aha va vill han då? =S Men vi gick bara förbi utan att fundera mer på det efter ett tag hör jag någon komma småspringande efter oss och ropa: Ursäkta!! flickor. Så jag och mamma vänder oss om, och då säger mannen till mig: Du är otroligt lika Emma Green, hoppar du 160cm så är du en hit hos publiken också! Jag skrattade lite besvärat som svar som man gör när man inte vet vad man ska säga och sedan sa jag bara : Jaha, haha. Det ska jag komma ihåg. Sedan gick vi vidare och han kom än en gång och sa: Du är verkligen lik Emma Green. Sedan gick han, haha jag har hört att jag e lik folk lite då och då men Emma Green den var något helt nytt.
Hon till vänster, ser ni likheten?
Det gör inte jag i alla fall haha.

Nu ska jag nog gå och fixa lite i mitt rum, ni får ha det så underbart så hörs vi imorron.
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Mami

Hur är det med höger och vänster, lilla gumman???
Emma står väl till höger, eller? <3

2007-08-22 @ 23:47:19
Postat av: Johnny

haha Erika da ;) och du ska gå gymnasiet och inte veta vad höger å vänster är :O kanske dax att gå om sexårs eller? :P
och nje ni var inte så värst lika haha

2007-08-23 @ 01:15:54
Postat av: Erika

haha woopsi,, aa men mena höger.
tjejer har faktiskt svårare med höger och vänster:P

2007-08-23 @ 14:15:15
Postat av: Anonym

gosh hon va skitful,, inte alls lika

2007-08-29 @ 22:17:15
URL: http://jaasminfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0