Foppa som stylist? Nej, tack!!

En dag hemma har nu gått och allt har snart hunnit bli det normala igen. Ligger halft död åt fel håll i sängen och skriver just nu, mamma och pappa har inte kommit hem ännu så har huset helt för mig själv. Ganska skönt faktiskt, flickorna gick för kanske 20 minuter sedan så har inte orkat göra någonting ännu. Det blir nog att ligga kvar här ett tag och sedan somnar jag nog.

Idag har det inte hänt mycket kan jag säga, mötte upp med flickorna hos Isabelle vid 12 tiden och var där ett tag innan det bar av hemåt igen. Tog det lugnt några timmar innan det var dags att gå några hus bort på kräftskiva, en "hel del" folk och massa mat. Men visstelsen blev inte lång för sedan var det dags för mig och Emma att ge oss av och träffa Isabelle och Jasmine igen. Kvällem flöt på med det vanliga massa skitsnack, musik (dagens tema var, the 90.s, haha) och till och med en tävling mellan mig och Jasmine som slutade oavgjort. Ni kan få en ledtråd vad den gick ut på, den inkluderade popcorn, inga händer och så snabbt som möjligt :)
Have a good guess.

Nu ska jag lägga mig och läsa klart min shopaholic and sister och hoppas på att jag slipper tänka för mkt.
Sov gott allihopa
och ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag gissar på kappätning av popcorn med förbundna händer.:p det borde du vinna,ditt matvrak;) nee,driver bara med dig, sötnöt. Men hade jag rätt?

2007-08-20 @ 00:50:08
Postat av: Erika

Hahaha aa typ man fick inte använda händerna så skulle man äta upp popcorn som låg på en rad.;)
men de va svårt å tugga !! :O
aa visst ja e ett matvrak;)

2007-08-20 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0