Good morning

Igår kväll skulle man hinna med mycket så det blev aldrig riktigt tid för mitt inlägg, och tack vare att jag är så snabb på morgonen, (hehe) så hinner jag skriva det nu innan jag rusar iväg till bussen som går vid åtta.
Som sagt, igår hade vi bestämmt att vi skulle sätta ihop min byrå som vi köpte på IKEA dagen innan och eftersom det var bestämmt gjorde vi det också. Men tyvärr var klockan ungefär nio på kvällen när vi började eller lättare sagt mamma började. Jag ägnade mig åt att vika ihop alla mina kläder i både garderob och byrå. När man öppnar garderobs dörren och alla kläder bara rammlar ut över dig, då är det inte riktigt som det ska vara om man vill ha ordning, haha så nu tog jag äntligen tag i det och det blev riktigt bra. Men frågan är bara hur länge det kommer att hålla sig så, ja gissar på kanske en vecka max...

Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu måste rusa iväg till bussen... ha en bra dag i skolan allihopa och på jobbet.
Jag skriver mer ikväll
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0