Höst höst höst

Jaa, nu är det verkligen höst känns det som. Det är kallt ute, inte bara av blåsten utan man känner verkligen att det är kallt. Trotts både tröja och jacka frös jag när jag gick ut idag, så imorgon får det bli även någon fin sjal. Inte helt fel det i och för sig.
Idag slutade vi tidigt vilket var väldigt skönt så jag och Isabelle tog oss upp till Vällingby för att möta Emma och sedan gå och äta något. Som vanligt hamnade vi på Donken men ja, det är ju det billigaste här så är man snål så är man, haha. Letade sedan efter en lite längre kofta eller liknande men hittade ingen. Någon som vet kanske var man kan hitta någon hyfsat billigt?
Väl hemma var jag riktigt frusen och bestämde mig för att byta om till mjukiskläder och sätta mig i sängen och kolla på tv. Det finns inget mysigare än att sitta i sängen med massa tända ljus och bara ta det lugnt en dag som denna, det säger jag bara. Efter att ha sett ett ex antal avsnitt av Dissmissed och Do you wanna come in fick det duga. Hjälpte faktiskt till att laga middag idag så jag och pappa fick ihop maten riktigt bra tyckte jag, det var riktigt gott =) Så det lär det nog bli fler gånger, nu väntar duschen och sedan tänkte jag faktiskt sätta en ansiktsmask, det var länge sen! Och man behöver ju lite uppfräschning när man känner sig trött och lite sliten.

Att kunna göra en mänsklig pyramid är ju ett måste =S (Fråga mig inte hur jag fick ideén haha)
Imorgon blir det skolan, några timmar hos Ville och sedan träning! =) Första för i år, kommer bli härligt.
Ledsen att jag inte hade något roligare att berätta idag. Men ni får ha det så underbart i hösten så länge
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

berätta hur de va på träningen sen.. :)

2007-08-29 @ 19:02:37
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0