Kan man tänka för mycket?

Klockan är fyra på morgonen och jag kan inte sova. Vill ni veta varför? Jag tänker för mkt, man tycker att somna borde vara en av de lättaste sakerna vid den här tiden på dygnet men nej nej. Så är det inte för min del. Jag har ofta det här problemet: Jag kan inte somna för att jag tänker så mycket.

Vad ska hända? Vad ska jag säga? Kommer de/han eller vad det nu kan va att gilla mig? Vad ska jag ha på mig? Tänk om det jag tänkt/trott ska hända inte händer. Vad händer då? Vilka skor ska jag ha? Men det kan jag inte bestämma nu först måste jag veta vilka kläder jag ska ha. Men om jag väljer skor först kan jag iof välja kläder utifrån det eller? Håret då, Uppsatt eller utsläppt? Rakt eller lockigt?

Jag vet det låter som värsta I-lands problemen men det är sånt som håller mig vaken. Vet ni vad det värsta är då? Jag tänker samma saker om och om igen. Jag kan bestämma mig för att nu ska jag slappna av inte tänka på någonting och bara försöka sova. Men jag kan ändå inte somna. Alla tankar och frågor kommer ändå tillbaka. Gaaaaaashh! Kan ingen komma och hålla mig sällskap så att jag slipper ligga och fundera? hahaha.

Nu ska jag itne uppbehålla er mer, sov gott
Erika<3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det är lite långt härifrån,annars hade jag kunnat vara sällskaplig;) det får la bli av om du är hemma då på hösten när jag hälsar på:p

2007-08-10 @ 00:04:21
Postat av: erika

hahaha tack så mkt oscar.

2007-08-14 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0