Kestine & brun utan sol

Det är min nya kur mot de fruktansvärda myggorna. Läst för några dagar sedan i Vecko Revyn att myggorna hatar lukten av brun utan sol, och jag kan säga er att det första som dök upp i mitt huvud var: MAMMA HÄMTA DIN BRUN UTAN SOL! Även allergitabletterna Kestine ska tydligen hjälpa mot killet har jag hört, så varför inte testa. De kan ju inte direkt bli värre tänkte jag.

Nej, men jag ska vara helt ärlig nu. Det är inte alls bara skit här som det kanske låtit när jag berättat förut, det är faktiskt riktigt skönt om man bortser från att min mobil går via finland så de kostar hur mycket som helst att ringa och sms.a, tur att andra i huset har TELIA så man kan använda deas då, haha. 
Det är något speciellt med den "Norrländska naturen" det är inte alls som hemma. Och det kanske är just därför, det är så tyst och träd och bäckar/älvar överallt nästan, något jag är riktigt svag för faktiskt. Vet inte rikigt vad jag ska berätta om faktiskt eftersom jag inte gör så mycket här uppe, dagarna går och man hittar på lite allt möjligt. Tyvärr har bastun bara fått ett ända besök av mig igår, men det ska snart ändras på. Ikväll kommer nämligen kusinerna så kan säkert lura med mig de dit ner imorgon.

Nu borde snart mamma och pappa komma tillbaka, de är nämligen inne på Konsum medan jag sitter kvar i bilen och bloggar. Ja, jag har med mig datorn in till Pajala och Ja, kalla mig tönt, haha. Men jag kännde att nu var det berkligen dags att få iväg ett inlägg. Det var ju trotts allt några dagar sedan, och ni måste ju ha någonting att läsa. Kanske inte skrivit så mycket intressant nu men, så fort det hänt något spännande lovar jag er att det kommer upp här.

En sak kan jag däremot berätta, dessa J*vla myggor tar verkligen fram "killer-instinkten" hos en. Det är inte mycket myggor i år faktiskt, men ungefär ALLA har lyckats bita mig, haha. Är det inte sjukt?! I alla fall varje natt innan jag går och lägger mig går jag på jakt inne i rummet efter alla myggor med flugsmällan. Och när jag är färdig finns det ett par till fläckar på tapeterna. Haha, med åren så har det en förmåga att bli fler och fler hela tiden.

Men nu måste jag sluta, ha det uuuuunderbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Ajajaj, jag vet hur det känns Erika. Det är jävligt med myggoch sånt där skit. Men men, vadfan gör man inte.
ha det underbart du med=)
/niklaaaas

2007-08-01 @ 15:57:49
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

visst ere hämskt:O haha
tack så mkt det ska jag ha :)

2007-08-01 @ 18:53:04
Postat av: NiklasBB

Svar: Nejnejnejnej, OC är faktiskt relativt bra. Inte bättre än Vänner o Sex and the city. Men det är redan så självklart så det behöver jag inte ens säga :)

2007-08-01 @ 23:30:15
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

Jag kan inget annat än att hoppas att du skojjar med mig just nu! :P det finns ju så många grymt mycket bättre serier än just OC. Det enda som händer där är ju att folk blir kära i varandra, sen blir de problem och de blir krångel och sedan dör. Hahahha :P

2007-08-02 @ 00:32:38
Postat av: Emma

tyst erika! oc är riktigt bra! :D :D

2007-08-02 @ 13:18:04
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha,, naaj inte riktigt men. Jag ska int va omöjlig haha, tyck som ni vill ; ) jag vet va ja tycker hihi

2007-08-02 @ 15:04:40
Postat av: Mariam (och Maja)

Haha Irri, du gnäller på Norrlands mygg, men de kan väl inte vara värre än Oskarshamns, tycker faktiskt jättesynd om stackarna som är där nu! Haha, eller?

2007-08-02 @ 16:37:29
URL: http://majaochmariam.blogg.se
Postat av: emma

hahaha,, erika det är rätt,, OC är inte bra.. tragiskt bara. KOM HEM !!

2007-08-03 @ 13:01:14
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: Erika

Mariam tro mig gumman, de e värre här en i Oscarshamn haha, men de e synd om de med.
Emma, du ha så rätt gumman och jag kommer faktiskt snart hem :)

2007-08-03 @ 13:16:45
Postat av: Emma

emma: tragiskt? aldrig! :O ni två är bara udda för ni är en av dom få som inte kollar på OC :)

2007-08-03 @ 20:35:02
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0