KREW ffs, haha

How did the pig tracks get on the ceiling?

Spiderpig, Spiderpig Does whatever a spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't, cause he's a pig. Look out here comes the spiderpiiiig!

Hahaha, Jag säger bara en sak. Simpson the movie var riktigt bra enligt mig och jag gillar inte ens Simpsons i vanliga fall. Så det måste vara rätt bra betyg =) Borde ni absolut gå och se, jag och Isabelle skrattade oss nästan hysteriskt igenom hela filmen, medan Emma, Jasmine, Wille och Lukas satt och småskratta lite tyst bakom oss, haha. Men det var faktistk en riktigt trevlig kväll. =) Middag innan det i vällinge hus. Rekomenderar starkt det indiska stället där asså, sjukt god mat haha.

Nej nu ska jag prata om något annat, men vad är en bra fråga... Bara en dag kvar nu tills jag åker iväg, JIPPIE! Lite brun innan skolstarten den 20e sådär aldrig helt fel eller? Men det är mycket som ska hinnas med de här få dagarna jag är hemma nu så blir inte mycket tid med familjen. Igår var jag bara hemma på morgonen och gjorde mig iordning, sedan ute hela dagen och sov på kvällen kvar hos Emma efter en kväll ute. Idag var jag bara hemma och duschade innan jag åkte iväg igen och imorgon ska jag iväg igen. Men måste nog dock hem på kvällen och packa lite och sedan bär det av på fredag morgon.

När man väl kommer hem den 18e ska man iväg på nån kräftskiva först och sedan kanske träffa lite annat folk. Och söndagen är det nån konfirmationsliknande vi är bortbjudna på så det blir lite fest då. Roligt roligt. Men det gäller att ligga i lixom. Fast det är inte mig något emot.



Jag vet lite mkt bilder man jag vill bara få med allt vi gjort under dessa dagar haha, så här är en liten visning, se och njut hahahaha. Om man nu kan kalla det, njuta. Måste bara ha med en bild till och det är för att jag älskar dig Emma. =) <3

och sedan en till bara för att förklara rubriken.
Jag har nämligen hört att de kan vara ganska svåra att förstå.
Men använd din fantasi så kommer du på något sätt komma på det varje dag kan jag nästan lova=)


Ha det underbart
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0