Natten följdes upp av en dag

På en sekund kan hela helgen förstöras, okej det tar nog lite mer än bara en sekund men det känns som att det är ungefär så det känns. Igår när jag gick och la mig var jag helt slut och somnade nästan på en gång. Vaknade sedan mitt i natten med sjukt ont i halsen och just i den sekunden visste jag att, ah nu blir det en helg hemma. Och så rätt hade jag, men gick till skolan idag trotts allt. Det känndes ganska fel att vara hemma från skolan redan första veckan, så nej jag kämpade på och klarade mig igenom hela dagen.
Tyvärr så blev ju kvällens planer lite förstörda och det var synd för hade verkligen sett fram emot det. Det var tänkt att jag och Ville (med enkel V) skulle hitta på något, har ju trotts allt inte träffat honom sen i vintras tror jag det var =/ Så vi får väl ta det när jag blivit frisk igen, har lovat att ringa så fort detta inträffar så då är det bäst man gör det haha.
Nu tror jag att jag faktiskt ska dra mig tillbaka till min säng och fortsätta kolla på sex and the city några timmar till, men håll utkik jag är säkert inne på msn lite då och då under kvällen och helgen. =)
Ha det uuuuunderbart allihopa
Erika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0