Nu ska jag bara äta nyttigt!... trodde jag ja

Idag har helt klart varigt jobbigaste dagen i skolan, lektionern nästan hela tiden och bara korta raster. Men hellre det så man får sluta tidigare. Juste nu är jag verkligen helt sänkt, all energi bara försvann när jag satte mig för att äta middag. Så nu skulle jag gärna lägga mig i sängen ett tag, haha klockan är bara halv tio nytt rekord.
Men jag måste erkänna att veckan har gått väldigt snabbt, imorgon är det redan fredag. Ganska skönt faktiskt att ta det lugnt och bara träffa kompisar i några dagar nu. Usch va härligt det ska bli när jag tänker efter haha. Inte för att skolan har hunnit bli sådär jätte jobbig ännu men. Men jag har kommit på vad roligaste ämnet måste vara om man bortser från Idrott, då är det helt klart Projekt och Företagande. Den 30/9 kommer det var något sorts djurexpo eller liknande i Spånga Gymnasium. Spånga är nämligen kända för sin speciella djurinriktining och då ska även Sam och Naturklasserna vara med och göra olika saker. Så kom gärna dit och håll oss sällskap, haha. Min grupp dvs. Jag (Erika), Josefine, Linn, Robin och George är den som helt klart har roligast och kommer nog även bli den bästa. (Okej lite lågstadie varning på den meningen men, haha).
Vi har i alla fall väldigt roligt, och det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet. Så vid det här laget måste jag vara odödlig. Det kan Robin intyga, haha.

Ha det nu underbart allihopa!
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0