Titta! Det är en elefant

Idag var den dagen då "det stora" hände. Det var dags för oss "små" 91.or att börja gymnasiet. Nu är det även våran tur att bli vuxna =). Och jag måste säga att det var lite läskigt när vi satt där på bussen jag och Isabelle och såg alla som faktiskt skulle börja i våran skola, kanske till och med i våran klass. Men när vi väl stod och väntade utanför aulan så var det inte alls så farligt. Var inte alls så nervös som jag trodde att jag skulle vara.
Klass E1A blev uppropade och vi följde med mentorerna ner till vårat klassrum som hetter något på B1... Fråga mig inte hur jag ska hitta dit imorgon men, det blir en historia för sig själv.
image112
Denna tröja,, min fantastiska elefant tröja har det blivit mycket prat om de senaste dagarna.
Inte bara de senaste dagarna men... haha.
Det första som sades vad:
Irri den där kommer du aldrig använda. (Emma)
Den fick däremot bra kritik av både Sanny, Isak, Danne, Leo
och en tjej som jobbade i kassan på gina tricot.
Hon sa något liknande:
Ursäkta men jag måste bara fråga. Var har du köpt en där tröjan med elefanten.
Den var riktigt häftig.
Och efter att jag hade berättat att jag köpte den på Zara för typ 50 kr på rea sa hon.
Neej vilket kap, aja den var riktigt goo i alla fall.

Slut berättat...
Vad tycker du då??
Haha e den så cool som alla säger? =P
Ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Den var fin :) Lite för "far out" för att jag sj skulle kunna använda ngt liknande men fin på dig :)
Svart-vitt funkar med,haha ;)

2007-08-20 @ 23:00:13
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

Haha tack så mkt Oscar :) den skulle säkert passa skit bra på dig med, du kan få låna den;)

2007-08-20 @ 23:01:21
Postat av: Oscar

vad bra :)just let me know ahead so I can prepare for the pressure ;)

2007-08-20 @ 23:03:07
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Emma

Den var skittuff!

2007-08-22 @ 18:55:44
URL: http://emmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0