Viktor=Liten, Irriterade och låter hela tiden

(Haha klockren)

Hemma! : )
Nu har "lilla" jag kommit hem också, i och för sig bara för några dagar för på fredag morgon bär det av för mamma och mig till Greklan, Kreta, Almirida. Ett jätte litet men otroligt mysigt ställe, med trevliga människor.

Orkar inte berätta i detalj om gårdagen men den gick ut på att sova, sitte och titta ut ur bilfönstret, sova lite till och äta. Sedan var jag äntligen hemma vid 01:00. Packade upp och lite så, men när jag väl skulle gå och lägga mig så var jag inte ett dugg trött utan satt vaken tills klockan var halv sju på morgonen då jag somnade.
Emma ringde och väckte mig vi halv 12 tiden och sen bar det av till Eriksdals badet. Riktigt mysigt var det faktiskt, jag, Emma och Isabelle bara. Vi låg där och kollade inte folk och hade det jätte mysigt haha. Måste komma ihog och säga  GRATTIS till Jasmine som fyller 16 år idag också, så grattis gumman. Nu väntar pappa på att jag ska komma och hjälpa till med maten sedan bär det av utåt.

Bilder och ett till inlägg kommer förmodligen imorron, ha det UNDERBART allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0