Entschuldigungen, ich liebe der Film

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist. Men det har varit ganska mycket denna vecka, 2 prov, 1 inlämning och sen 1 stor tyska läxa. Inte så kul faktiskt, men jag ska inte klaga vi har ganska mycket mindre än va alla andra skolor har såhär i 9.an.

Idag är det trotts allt torsdag igen, riktigt skönt faktiskt! Fast fredagarna i skolan är inte så roliga 08.00-15.00. Inte ens någon lång rast bara 10 minuters lite här och var, sen fullt med lektioner! Men man överlever antar jag, det är ju endå sista dagen i veckan så man har något att se fram emot.

Idag hade vi träning, och fast vi bara var 6st så gick det riktigt bra!! Det måste nog ha varit den bästa träningen på hela säsongen, känner att jag är trött i hela kroppen efter våran fys! Vilken härlig känsla faktiskt, nu kommer jag ihog hur kul det är att träna. Det där behövde vi nog, nu är det bara att hoppas på att alla "torsdagsträningar" blir lika bra i fortsättningen. Det ska jag verkligen försöka hjälpa till så att det blir, nu är det slut på tramsade och dags att börja bli seriösa ! =D Blir riktigt glad när jag tänker på det faktiskt...

Så vad händer imorgon då? Joo lite senare på kvällen ska vi iväg och kolla på när Aysegul spelar match jag och flickorna efter det åker vi och köper pizza, hyr "High School Musical" min och ayseguls favorit =) sen åker vi hem till henne allihopa och kollar på filmen och äter pizza ! Guu va kul det ska bli,det var ett tag sen vi gjorde något alla tillsammans nu.  Det är konstigt att vi inte gör det oftare det är ju så sjukt roligt när vi gör det, HAHA =D

Nu har jag nog inte så mycket mer att berätta. Borde gå och sätta mig för att plugga på mitt engelska prov och sedan sova lite annars är jag lika död imorgon bitti som jag brukar vara hihi, men det ska nog gå bra =)
Ha det toppen allihopa
Pussar och Kramar
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0