GeiaSou Maria

Nu har lovet äntligen börjat !! Äntligen, är verkligen rätt ord för det...
Klockan är nu 15.36 och jag vet egentligen inte alls va ja ska skriva precis som vanligt. Men jag får väll berätta lite om allt och ingenting.

Igår var laget hära vi åt middag och hade lite kul tillsammans. Riktigt härliga tjejer är det allihopa =) Det blev en sen kväll med många äventyr men tillslut kom vi i säng vid omkring halv 8.  Jag kan säga dig/er att just nu är ja inte världens piggaste människa. Har sovit ungefär två timmar inatt och knappt ätit någon riktig mat  sen middagen i fredags. Bara massa skitmat som inte mättar någonting.
Men i alla fall, nu är jag vaken och det är bara att försöka hålla sig så tills ja ska sova ikväll. För det blir nog en ganska lugn hemmakväll skulle jag tro.
Nu sitter jag och väntar på att Friberg ska höra av sig igen så får vi se om det blir någon fika för våran del. Jag hoppas det skulle verkligen vara skönt att få komma ut och ta lite luft nu asså. Det skulle verkligen behövas, men men jag väntar med spänning på svaret.

Nu tror jag faktiskt inte att jag har så mycket mer att berätta eller säga... Så ní får väll nöja er med detta för denna gång så hörs vi snart igen.

Ha det toppen allihopa
// erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0