Heaven forbid you end up alone

Heaven forbid you end up alone....  riktigt bra låt. Jag har kommit på att the Fray är riktigt bra faktiskt, väldigt bra låtar man blir sådär lycklig på något sätt av de.
Bara fredagen kvar i skolan nu sen är det lov, hoppas det inte blir allt för jobbit imorgon men det borde det inte bli tror jag. Det är jätte många som är sjuka nu vi är typ bara halva klassen i skolan. Det är faktiskt rätt skönt men lite tråkigt att ens kompisar är sjuka. Skulle kunna byta ut de mot några andra tillexempel.

På något sätt är jag väldigt glad just nu, av nån anledning blir jag alltid det efter jobbiga träningar. Man känner riktigt hur slut man är, härlig känsla!
Snart ska jag äta middag med mamma, hoppas på att det ska bli riktigt mysigt. Det var länge sedan bara vi två satt och pratade och åt tillsammans. Inte sådär snabb middag på typ 10 minuter och sedan springer man iväg till datorn igen utan verkligen ta det lugnt. Låter lite fjolligt men det är skönt, tycker iaf jag =)

Men nu måste jag springa iväg och duscha kom nyss från träningen. Sedan är det mat skriver nog kanske mer senare ikväll. Det beror på om jag orkar eller inte, annars så...

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0