How to save a life

Så nu var det inte så mycket kvar på denna vecka, endast torsdag och fredag i skolan. Just nu sitter jag och små pluggar lite till tyska provet imorron, men som jag nämnt andra gånger är jag inte någon direkt "pluggare" utan hoppas ofta på det bästa. Och det brukar gå vägen, men nu när man endå går i 9.an är det kanske dags att byta taktik eller vad tycker ni?

Idag hade vi 30 minuters sovmorron, det var verkligen skönt. Fast jag vaknade och somnade hela tiden den sista halvtimmen. Dagen började med en lång och ganska seg matte lektion, det var faktiskt första matte lektionen jag jobba sedan vi började med problemlösning. Efter som vi har prov på det veckan efter lovet så var det dags att börja. Efter det hade vi läsning vilket var ganska skönt fast jag höll på att somna när jag läste så trött var jag. Skönaste lektionen idag var idrott som vi hade precis innan lunch. Idrott måste nog vara det roligaste ämnet faktiskt, vi fick tillbaka våra prov på styrketräning och jag fick MVG är riktigt stolt faktiskt =D Vi hade även bip-test men det gick åt helvette. Kanske dels för att jag fortfarande är förkyld och har ont i halsen men också för att min kondition har blivit så dålig den senaste tiden. Vi hade även styrke test och jag klarade en "uppdragning av sig själv" med hopp =D haha inte mycket att skryta om men kul!
Sedan var det dags för lunch. Inte speciellt gott men det gick väll ner hyfsat. Vi hade lång lunchrast och sedan bara en svenska lektion. Efter det var dagen slut redan klockan 14.00.

Min plan var då att åka hem och plugga till provet imorron men det blev itne riktigt så kom men men orkade aldrig börja plugga så ja mötte mamma inne i stan istället och gick på jakt efter ett par nya skor men hittade inga så de fick bli två tröjor och lite nytt smink =D inte helt fel de heller kan man säga...

Nu börjar inlägget bli lite väl långt så dags att avsluta det...
Bara 2 dagar kvar till lov nu !! Jippie =D

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0