Och det är så man gör det!

Första officiella dagen på lovet !
Har egentligen inte gjort så mycket men det har varit väldigt skönt och mycket roligt. En film dag med den bästa. Dagen började med att en kompis ringde hit vid halv 11 för att kolla om ja va ledig och öppen för förslag. Men vid det här laget borde folk veta att jag inte är den mest morronpigga personen. Halv 12 ringde sen Emma (enligt henne var det dags att vakna då haha) så det var väll bara att stiga upp och börja göra sig iordning. 26 februari är det ju idag oxå d.vs. Stelios födelsedag, nu är du lika stor som mig =P haha Grattis <3 Vi snackade ett tag medan jag gjorde mig iordning och om han kommer ihog va han sa om att ringa ikväll så hoppas vi att han gör det oxå, men han brukar inte va den som glömmer =) Sedan bar det av till Emma för att åka iväg och hyra film och köpa lite gott att äta. Det slutade med att vi kom hem med två filmer och en påse chips.
Och om man känner oss rätt brukar det även finnas kladdkaka så självklart satte vi igång och bakade de så fort vi kom hem. Den första filmen vi såg var " She's the man", om ja ska vara ärlig trodde ja inte den skulle vara så bra men det var den faktiskt, lite sådär lagom lätt att hänga med i. En halv påse chips och kladdkaka senare var den slut och vi satte direkt igång med nästa. Som var den nya "Beck, Gamen" den var även den väldigt bra men mitt under filmen tar Emma upp ett nagellack och kastar det på bordet =S. Som de flesta andra oxå skulle gjort kollade jag på henne med en oförstående blick. Snabbt fick jag förklaringen att den reflekterade ljuset från lampan så det såg ut som att nått låg och lös under bordet. Med en nick som skulle se förstående ut fortsatte vi kolla på filmen och när den var slut var även chipsen och kladdkakan det, HAHA vilka tjockisar vi är ibland asså!
Men det kan inte bli bättre en dag med den bästa, chips, kladdkaka och filmer. Vem kan önska sig mer??

Nu ska jag gå och måla lite manikyr, ta en dusch och bara ta hand om mig själv. Har upptäckt att det verkligen är riktigt skönt så det ska jag försöka göra oftare =).

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0