Slappna av, men det går inte!

Nej men Hallå =)

Dagarna bara flyger förbi känns det som eller i alla fall såhär på kvällarna, när man tänker tillbaka på dagen. Hade 30 minuters sovmorron idag, väldigt skönt även fast jag var hur trött som helst när jag vaknade. Kom inte i säng förens väldigt sent igår,  och de kändes verkligen idag kan jag säga. Vi kollade på en film i skolan nästan enda fram tills lunch vilket va väldigt skönt. Schindlers list tror jag den hette och den va faktiskt riktigt bra, tyvärr kunde vi inte se klart hela för de hade bara den första disken. Så förhoppningsvis kommer slutet imorgon.
Sedan var det inte så mycket mer, engelska och tyska sedan bar det av hemåt för en stund och sedan till träningen som vanligt. Idag var vi hela 5 av 9 st =P
Men det rullade på endå, och förhoppningsvis blir det lagkväll imorron som jag nu har suttit och sms.at runt till alla om. Kanske vore en bra ide att börja plugga nu, massa engelska glosor , övningar och oregelbundna verb i engelska till imorgon och även så måste jag läsa massa sidor i So-boken. Vet inte riktigt men de känsn på något sätt inte så viktigt, självklart är det de men ja kan inte koncentrera mig. Börjar väll antagligen läsa so.n när jag går och lägger mig. Fast då hade jag tänkte å se på inspelningen av Greys Anatomy =/ Hmm svårt val, vet vilket ja vill ta men det är inte det jag borde ta.

Har lite svårt att koncentrera mig på skolan över huvudtaget just nu, så mycket annat att tänka på  som gymnasium osv. Det är nu man måste börja kämpa i skolan men, det går inte. Känns inte som att man kommer igång ordentligt.

Jag måste nog ta mig i "kragen" och gå för å plugga nu. Skriver nog mer imorgon eftermiddag innan ja träffar laget om ja hinner!
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0