snabbt utan förvarning

Nu har det gått några dagar sedan sist jag skrev. Men det har bara inte blivit av att göra det... Så nu är bara frågan vad ska jag skriva om, ska jag vara ärlig har jag inga ideér över huvudtaget.
Det enda jag vet är att jag verkligen känner för att skriva nu. Så varför inte försöka då.
Det är konstigt att man ena stunden kan vara så otroligt glad och nästan så deprimerad, om det nu är rätt att kalla det deprimerad...
Jag är ledig varför gör jag inte något kul, passar på när jag endå har tid? Jag vet inte riktigt, kan inte komma på vad jag ska göra. Jag känner för att göra så mycket men samtidigt ingenting. Kanske bara ska stanna hemma och ta det lugnt, varför inte?
Hyra en film en riktigt tjej film, och bara gör allt det där man vill göra för att känna sig piggare och finare. Nu när jag ändå har tid, verkar det som ett vettigt förslag eller snackar jag bara massa skit, vad tycker du?

Det känns som att allt står ganska stil just nu, ingenting händer. Det är alltid samma sak du vaknar på morgonen och går till skolan, är där hela dagen det enda som man ser fram emot på en skoldag är att träffa kompisarna och bara sitta och prata. Vad händer sen efterskolan, jo är det tisdag eller torsdag åker man och tränar annars så pluggar man. Hela tiden samma sak, det har gått tre år nu där allt verkligen är som jag beskriver det och jag börjar verkligen tröttna. Skulle inte tacka nej till lite omväxling, vad som helst! Är det någon som har nått förslag på vad man kan göra? Troligtvis inte men man kan ju hoppas.

Nej jag ska inte sittar här nu hela dagen, får väll ta och ta på mig något hyfsat och sedan åka och hyra en film och bara ta det lugnt idag. Kan nog faktiskt bli ganska skönt. Det var ett tag sedan sist nu.

Ha det bra allesammans,
jag skriver nog mer ikväll
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0