Tom helg

Hej igen,,
imorgon är det äntligen fredag! Va skönt det ska bli, men lite segt ändå på något sätt. Har inte några planer för helgen ännu faktiskt. Vet att jag har en match men inte när var eller hur tänkte jag säga. Annars är det tomt i min "allemacka" som juste för tillfäligt´är mitt huvud.
Imorgon kanske jag ska åka och fika med tjejerna efter skolan. Vi får väll se vilka som har tid, Emma den fuskisen lämnar oss redan innan skolan slutat bara för att åka till Barcelona =O vilken fuskis hon är!! =)
Du får ha det toppen gumman!

Så nu vet jag inte riktigt vad ja ska skriva mer...
Om det är någon som har nått tips på något man kan hitta på i helgen 3-4 personer kanske, så är jag tacksam för tips =)
Nu ska jag om jag orkar gå och måla lite fransk manikyr! Så blir naglarna fina också!

Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer
Postat av: Mackis

****Almanacka**** ??(:

2007-02-08 @ 23:54:43
Postat av: emma

fina naglar är alltid bra! :D

2007-02-10 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0