Underbart, Perfekt & Grymt Roligt

Jag säger bara stan, stan och återigen stan! Man kan verkligen göra allt där. Träna, gå på bio, mysa på café, äta god mat, shoppa, titta på sevärdheter eller bara gå omkring. Idag fick jag timmarna att gå genom att först gå och träna med Lina (den kompis jag haft absolut längst). Vi träfade på "friskis" vid fridhemsplan och även om det inte var ett speciellt långt träningspass så var det väldigt skönt att få träna lite. Kändes att de behövdes efter gårdagens frossa.
Efter det gjorde jag mig iordning lite snabbt för att sedan åka till plattan och möta Emma för några timmars shopping. Kände mig faktiskt väldigt populär denna morgon det sms.ade och ringde hela tiden. HAHA va tragisk jag är men sånt är livet !
Fick ett konstigt sms av Stelio vid 03.00 i natt så direkt när han ringde så började jag "skälla" ut honom för  att ha skickat det mitt i natten. Under hela tunnelbane turen till t-centralen sen stod vi och diskuterade vem det kunde ha varit som skickade sms.et för det va tydligen inte han, inte ens från hans nr =S. Men nu har jag mina aningar om vem/vilka det kan ha varit. Men fattar inte riktigt varför.
När jag hade stått där vid plattan och väntat på Emma i 15 min tröttnade jag och ringde upp och då stod hon där inne och väntade på mig, faan va klatinga vi är ! =D men det är vi piff & puff eller hur va det?

Efter flera besök i alldeles för dyra affärer, några vi faktiskt hade råd med och en suuuper god lunch i gallerian så bestämmde vi oss för att åka hem. Konstigt nog kan man ha väldigt väldigt roligt på en pendel från centralen till spånga! Man vet aldrig vad som kan hända, tanter som pratar kinky saker i telefon, små barn som låter så man inte vet vart man ska ta vägen och plötsliga skratt utbrott från ett gäng längdskriskoåkande gubbar ! =D

Ikväll ska vi försöka samla ihop "grannarna" och hitta på något kul. Vi är ett gäng "barn" om man fortfarande kan kalla oss det som har hållit ihop och träffas ofta på loven sen vi var små och alla flyttade hit. Det är riktigt roligt faktiskt, men nu ska jag försöka få kontakt med mina vänner och planera in något roligt för nån dag på lovet.

Ha det toppen allihopa
// erika


Kommentarer
Postat av: Mariam

Heeej

2007-02-27 @ 22:08:14
URL: http://absoluutmariam.blogg.se
Postat av: Mariam

jag såg att du hade kommenterat, intressant kommentar, haha jag tror nog du är den du är, eller?
puss

2007-02-27 @ 22:11:14
URL: http://absoluutmariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0