You have official been assåd

Hade precis skrivit en bra början på dagens inlägg men dum som jag är så råkade jag "kryssa" internet så allt försvann. Jag är ledsen men ja orkar inte skriva om allt just nu så ja fortsätter bara där jag var, haha.

Juste, dagens match vill jag inte ens tänka på men endå skriver jag om den. Något säger mig att det inte går ihop riktigt men jag fortsätter ändå... hihi
Matchen gick verkligen riktigt dåligt och jag brydde mig inte ens om att kolla upp de exakta siffrora efteråt. Men vi tar "nya tag" tills nästa match och är riktigt laddade då. Eller det ska i alla fall jag göra och om ja känner de andra flickorna rätt gör de likadant! <3

Så va ska jag nu berätta om... hmmmm svårt att komma på faktiskt. Av nån anledning vill man ju inte att det ska bli för privat för vems som helst kan ju läsa detta. Åh jag är inte säker på att jag vill att alla ska vet a exakt va som händer i mitt privatliv. Så vill ni veta det får ni se till att bli vän med mig, hihi =)

Så snart är det sportlov! Äntligen =) Va ska alla gör då?? Spännande att höra om de e någon som vågar eller kommer att berätta. Jag ska i alla fall för er som vill veta, haha träffa kompisarna och ha så kul jag kan. När det har blivit lov och du inte har några tider att passa. Kanske även ska åka med Emma till Västerås!! Det skulle ju vara så sjukt kul, så de hoppas jag att vi gör. Annars så har jag faktiskt inte så mycket planerat får väll ta det lite som det kommer...
Så berätta nu vad ska du göra?? Sitter och väntar på ditt svar det vet du =) haha

Men nu ropar mamma att maten är färdig så jag borde nog springa dit innan hon blir tokig på mig som hon alltid blir för att ja inte kommer inom typ ½ sekund haha

Och jag säger bara You have official been assåd =D

Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer
Postat av: emma

haha du är så skicklig! :D puuusss

2007-02-10 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0