6 små flickor

Idag hade jag inte tänkt att skriva som alla andra dagar dvs. berätta vad jag gjort osv.
Nu är det är dags att söka gymnasium och så inser jag hur olika vi alla är igentligen, men det är sådant som man inte tänker på när man verkligen gillar att umgås med varandra. Då fungerar det perfekt! Självklart blir vi arga och sura på varandra med det spelar ingen roll för det blir alltid bra igen.

Vi är 6 st som träffas och är med varandra, ibland på helgerna och under dagarna i skolan. Självklart alla har sina andra olika kompisar men det slutar alltid med att vi går tillbaka till varandra. Det här låter som en "klyscha" (ni får klaga på min stavning de där är en vild gissning) men jag gillar verkligen de här tjejerna så himla goa de är asså. När gymnasiet börjar kommer jag verkligen sakna er och det vi har tillsammans. Ibland känns det som att vi igentligen inte passar så bra ihop, bara för att vi är så olika. Kanske gör vi inte det men det vi har är speciellt. Och jag kommer sakna det!

Som idag när vi var påväg till öppet hus Emma, Isabelle, jag och Aysegul. Vi kom på lite väl sent att vi skulle gå av vid thorildsplan och skulle springa ut ur vagnen. Aysegul som var först fastnade mellan dörrarna. Varför skulle man skratta åt det igentligen? Jag vet inte riktigt men,  Aysegul din min när du gjorde det och Isabelle dina KONSTIGA komentarer gjorde att jag bara inte kunde sluta skratta. Och när vi satt och fikade. Jag minns inte vad de va ni diskuterade men, Emma sa i alla fall: De ere ju inte... Aysegul ditt svar: mm.
Vi är konstiga allihopa men det är smällar man får ta, och de tar jag gärna =) sålänge ni också gör det!

Det är kanske dags att sluta nu man vill ju inte bli för "känslosam" eller gå "föör långt". Ja kommer sakna er, vi kommer sakna oss. Än är det ett tag kvar men de är bara att stå ut för nästa sommar =) då ska vi ha så kul tillsammans!

Detta kanske inte är så intressant för er som inte vet vilka dessa personer är eller kanske inte ens för dig som vet men, du väljer ju själv!
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0