Det gamla paret?

Äntligen fredagkväll... det ska bli riktigt skönt med helg nu efter denna vecka.
Helgen är uppbokad med allt möjligt smått och gott. Lördagkväll kommer släkten hit och firar min födelsedag lite. Hoppas det blir roligt =) Dagen lär jag väll antagligen få att gå genom att städa, alltid måste man städa inför "fester" det är det jobbigaste av allt! Enligt mig i alla fall men jag tror nog att många kan hålla med eller?
På söndag har vi match mitt pådagen ungefär, önska oss lycka till =) och sedan på kvällen kanske jag ska följa med en kompis till frisöern för att färga håret. Men vi får se om det blir något av med det, man vet ju aldrig riktigt säkert med oss. Ja och sen var helgen slut, alldeles för kort som vanligt...

Jag behöver dig mer än jag älskar dig. Men jag älskar dig så otroligt mycket!

Väldigt fint tyckte jag. Va tycker ni?

Emma och Erika ute på nya äventry igen! Under hela vägen till affären avslutade vi varandras meningar eller fortsatte på de. Vi är som ett riktigt gamalt par. Vill du ha den ena får du ta den andra på köpet. Det är bara så det är. Många undrar "Kommer det någonsin gå att skilja oss från varandra? Kanske vem vet ännu?"

Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0